Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka drukarka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka drukarka
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 18 May 2018 14:47:23 +0000 (UTC)
Dnia 18.05.2018 Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał/a:

> Właśnie mam Pixmę MP150. I jest to wręcz unikat pod względem odporności
> na zasychanie. Warunek jest jeden - oryginalne tusze. Drukarkę mam już

Ja mam od 4,5 roku Brothera DCP-J140W, od skończenia tuszy startowych
jadę na zamiennikach (ok. 10 zł za kolor). Nigdy nie było problemu
z zasychaniem, bywały przerwy w drukowaniu 6-8 tygodni, byle tylko
było podłączone zasilanie, drukarka zadba o siebie sama.

https://goo.gl/cKoo5W

IMHO do sporadycznych wydruków laser się nie opłaca.

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.