Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Baaardzo wolny Seagate

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Baaardzo wolny Seagate
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 19 May 2018 16:23:37 +0200
On 5/19/2018 2:34 PM, Leszek K. wrote:
Zapuściłem kopiowanie wczoraj wieczorem. Rano nie było nawet 1%. Teraz
zaglądam 50%. Dostał szwungu. Nawet nie zaglądam coby nie zapeszyć. Może
zdoła cały skopiować nim znowu zwolni.

Jak już zakończysz kopiowanie to zrób eksperyment. Odpal ponownie i zmień pozycje dysku. Poziomi, pionowo, pod kątem itd.

Miałem już 3-ci w rekach który kopiował powoli, ale po zmienia położenia nagle dostawal kopa i jechał z nominalną predkością. SMART czysty, ale po kilku przeoraniach zaczely pojawiać sie relokacje sektorów i dyski umierały. Dwa dyski miałem po upadkach, jeden "podobno sam z siebie".