Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Wed, 9 May 2018 10:52:53 +0200

Bezpłatny Everest nie jest dalej rozwijany.
Lepiej mieć kilka programów typu portable(nie wymagających
instalatora), często aktualizowanych, niż jedną starą kobyłę, w

teraz wyjdę na trola, czego chicałem uniknąć, ale nie wytrzymam. po cholere Wam te programy? Gość chce kupić kompa o znanej konfiguracji i chce ją sprawdzić bez otwierania kompa. tego jaki jest radiator i wnetylator się nie dowie. jeśli stwierdzi jaki jest chipset, procesor i ilośc ramu (ew szybkość) to ma wszystko co powinien żeby kupić. (ewnetulanie karta graficzna, ale ja trzeba sprawdzić w inny sposób)

teraz z moje spostrzeżenia:
obsługuje kilka kompów i jeśli działają - nigdy nic nie sprawdzałem aidą, everestem i innym tego typu programami. jeśli coś nie działa - najpierw memtest, ale to niema związku z pytaniem zawartym w temacie.
jeśli komp jest nieznany to najpierw śrubokręt, sprężarka idt - OT

ToMasz