Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 09 May 2018 09:55:10 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 May 2018 01:54:17 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <pctdcv$c39$1@news.icm.edu.pl>
 od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

>Zawartość komputera i sprzęt pokaże Everest (ja mam już od kilku lat
>Everest Ultimate Edition). Pokaże nawet numery kości pamięci, moduły,
>sprzęt i w ogóle wszystko. Program uruchamia sie w mig i jest przydatny
>nawet na stałe w komputerze.

Bezpłatny Everest nie jest dalej rozwijany.
Lepiej mieć kilka programów typu portable(nie wymagających
instalatora), często aktualizowanych, niż jedną starą kobyłę, w
dodatku większość informacji prezentowanych przez takie kobyły ma
znikome znaczenie dla usera.