Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak sprawdzzi zawartość komputera?
From: "Artur" <A@A.pl>
Date: Wed, 9 May 2018 06:59:42 +0200

Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
news:5af24d26$0$679$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2018-05-08 o 20:59, Artur pisze:
Plik xml też zapisałem, ale nie wiem czym go odczytać. Sam próbuje mi
otworzyć IE,

Nie zwracaj uwagi na Animkę, "ten typ tak ma"  ;)
Pliki XML to stara odmiana HTML-o-podobna, powinna go otwierać każda
(chyba) przeglądarka WWW

Tak podejrzewałem, skoro sam próbował otworzyć IE.
To moje lenistwo, że wczoraj nie poszukałem tej informacji
w Internecie, a także, że nie zrobilem tego, co już mi świtało.
Mianowicie zrobiłen skrót na pulpicie używanej przeze mnie
przeglądarki FireFox i do niej przeciągnąłem plik xml. Bingo.
Pokazała się zawartość mojego komputera w postaci trochę
czytelniejszej, niż w pliku txt. Pewnie naiwnie spodziewałem
się czegoś zbliżonego do postaci online, czyli graficznej.
Tak czy owak dzięki za pomoc.
Programu Everest ( wersji darmowej do użytku domowego),
a także programu o nazwie SIW, używałem "przed wiekami"
i nawet nie wiem wiem jak by się zachowały na nowszym
systemie, a podejrzewam, że taki tam jest.

Artur