Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa E-SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa E-SATA
From: z <z@z.pl>
Date: Wed, 25 Apr 2018 07:33:30 +0200
Zgoda, jesli przyszłoby wybierać wszystko od podstaw. Ale jak już się tę
esata ma i w dodatku jest hotplug to wydajnościowo/stabilnościowo jeden
pies ze wskazaniem jednak na esatę.

Zgoda że szybkie (czy stabilne to bym podyskutował) ale stacjonarne używanie laptopa z dyskiem zewnętrznym po esata jest chore.
Wiem bo sam tak używałem. :-) Zmarnowane pieniądze. Zarżnięta bateria... ;-)
W końcu jednak stanęło na blaszaku w małej obudowie gdzie mogę sobie zakładać dyski jakie mi się podoba.