Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Obudowa E-SATA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Obudowa E-SATA
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 26 Apr 2018 10:28:30 GMT
On 2018-04-25, z <z@z.pl> wrote:

> Napisz czego używasz i jakiego systemu.
> Może się nawrócę bo nadal mam laptopa z e-sata ;-)

Ale to desktop. Jakas stara plyta Gigabyte, dysk podpięty pod tanią
kartę SIL, nie ma nawet opcji hotswap.

Zasadniczo używam pod Linuxem a tam co prawda w logach widać bunt
sterownika, ale robi sobie reset i tyle. Moge wystrtowac z wyłączonym,
robie pstryk na obudowie i po chwili widzi. Odmontowuję, pstryk w drugą
stronę, wk..rw sterownika, usunięcie dysku i tyle. Potem bez restartu
kolejny pstryk i widzi.

Ale specjalnie dla Ciebie sprawdziłem tez pow Win 7 bo mam na tym samym
sprzęcie i jest dokładnie tak samo, tylko z tego co wyczytałem albo dla
bezpieczeństwa trzeba użyć diskpart remove literkadysku: albo programicu
sync, którym można sobie zciągnąć ze strony M$, a który opróżnia bufory.

A obudowa taka, dość stara już, hybrydowa SATA/PATA i jak widzisz też z
tych tańszych:
https://www.sabrent.com/product/EC-UEIS7/usb-2-0-satasata-ii-aluminum-enclosure-cooling-fan/

--
Marcin