Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD pojemnosci 512 Mb.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD pojemnosci 512 Mb.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 17 Mar 2018 13:21:09 +0100

To mój Android ciągle lepszy. Jak trzeba to obsługiwany zerowa ilością rak. Głosem.
Dotychczasowo opisy nie zachęcały do stosowania tego "udogodnienia".
Coś się polepszyło ostatnio?

Działa. Sprawdź sam. Używam tego coraz cześciej jadąc samochodem. Problemem jest kilka rzeczy, np zamiast "nawiguj do" musisz powiedzieć "nawigejt to" co brzmi komicznie ale działa. Adresy łyka w rodzimym.

Czyli dalej po angielsku. W dzisiejszych czasach to nie problem.

Dla mnie bardzo dyskusyjny jest panel słoneczny.

Albowiem? Fakt, klimat nie ten, ale kto powiedzial że tylko w tym klimacie możliwe sa piesze wycieczki?

Jego wydajność jest taka że naładuje co najwyżej ubytki własne
powerbanku.

Tak przy okazji oglądałem plecak jakiś czas temu, z wszystym panelem na stałe (panel był troche elastyczny). Wlasciciel był atechniczny i nic na temat parametrów nie wiedział. Wiedział jednak że po 6 godzinach wędrowania ładował telefon do pełna.

Jaką powierzchnię miał ten panel?

Pozdrawiam