Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD pojemnosci 512 Mb.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD pojemnosci 512 Mb.
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Fri, 16 Mar 2018 22:24:59 +0100

Z tym że dodałbym dedykowane prawdziwe klawisze i łatwość obsługi jedną ręką, na deszczu i wodzie.

To mój Android ciągle lepszy. Jak trzeba to obsługiwany zerowa ilością rak. Głosem.

Dotychczasowo opisy nie zachęcały do stosowania tego "udogodnienia".
Coś się polepszyło ostatnio?

A przykładowo jadąc samochodem czy rowerem nie jestem w stanie przy wstrząsach obsłużyć ekranu smartfona nawet oburącz.

Ja zaś mówię "Ok gugle, najbliższa stacja benzynowa" i działa.

Obudowy i uchwyty oczywiście bywają, tyle że to wszystko kosztuje

Prawie nic nie kosztuje, uchwyt z biedronki za 12zł jest uzywany przeze mnie już bodaj na 3 telefon i nic, funkcjonuje. A każdy inny kształtem i gabarytem. Nie chce się popsuć co irytuje bo ma mało szpanerski wygląd i czas zmienić.

Baterie oczywiście AA (R-6).

Dyskusyjne czy to zaleta szczegolnie ze bateria lekka nie jest. Gdybym wybieral się na jakąs pieszą wycieczkę to jednak zastanowił bym sie nad małym panelem słonecznym zintegrowanym z powerbankiem i najlepiej wszytym w plecak. Chińskie g... ale jest skuteczne w stopniu wystarczającym aby uratowac tyłek.

Dla mnie bardzo dyskusyjny jest panel słoneczny.
A powerbank na baterię zabieram zawsze kiedy wiem że mogę nie
mieć samochodu lub gniazdka 220 pod ręką.

Nie upieraj się przy starym złomie. I tak tej karty nie kupisz i nie przerobisz istniejącej więc opraw w ramki i czekaj aż to będzie vintage.

Niektórzy po prostu lubią stare sprzęty.
W przypadku GPSów samochodowych sensu to za bardzo nie ma ale jeśli ktoś lubi.

Pozdrawiam