Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD 3 TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD 3 TB
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Mon, 29 Jan 2018 15:36:19 +0100

30 miesięcy ciągłej pracy? -- HDD pracuje cicho mimo paru lat pracy, ale
wiatrak/wentylator po paru tysiącach godzin potrafi wyć niemiłosiernie...
Powodem jest filtrowanie powietrza w dysku?

Ma ze 4,5 roku, pracuje 12-16 godzin dziennie. Łożyska w dyskach są chyba jednak cokolwiek lepsze niż w wiatraczkach za 5 zeta? Dobry wentylator przecież też nie hałasuje latami, w około 10-letnim zasilaczu Seasonica (też pracuje w takim trybie jak ten dysk, więc pewnie mam z 50-60 tysięcy godzin na liczniku) jest prawdopodobnie jakiś FDB, bo też praktycznie go nie słychać (sprawdzałem, kręci się). A kurzu ma pod dostatkiem, bo w obudowie nie ma żadnych filtrów.