Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 17 Jan 2018 14:13:55 +0100
Proces geos <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> zwrócił błąd:

> dzięki Panowie za odpowiedzi. czy na podstawie tych zachowań (poprawna
> reakcja na zasilanie) można z dużym prawdopodobieństwem wykluczyć
> procesor czy też nie bardzo? w AMD jak był walnięty procek to po prostu
> płyta włączała się po włączeniu zasilacza tj. bez naciskania przycisku
> power. nie wiem jednak czy to ogólna reguła czy tylko moje doświadczenie.

A jak włączasz zasilacz bez przycisku power, spinaczem? Ja tak czasem
robię, ale to nie jest standardowy sposób. Sama z siebie płyta się nie
włączy, przynajmniej tak nie widziałem (wyłączam zastosowanie
schedulera).

Jeśli chodzi o bipnięcia, to zależy od płyty (a właściwie BIOSu), w
mojej przykładowo musi być jedno bipnięcie jeśli wszystko jest w
porządku. Na niektórych BIOSach jak najbardziej są sygnały dźwiękowe,
jeśli procek jest uszkodzony.

--
Saiko Kila
Sprzedaj ciągnik, zastaw pole, odpraw żonę, kup konsolę.