Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Wed, 17 Jan 2018 13:57:54 +0100
Proces geos <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl> zwrócił błąd:
> złożyłem swój pierwszy stacjonarny na CPU intela. reakcja na włączenie
> zasilania:
> a) uruchamia się na sekundę-dwie
> b) wyłącza się na sekundę
> c) włącza się ponownie
> głośniczek dźwięku nie wydaje. obrazu brak.
>
> coś jest walnięte/niekompatybilne. spotkaliście się z takimi objawami?
> co to może być? wszystko intelowskie pieruńsko drogie i chciałbym zacząć
> diagnostykę (= zakup innej części) od najbardziej prawdopodobnego
> scenariusza uszkodzenia/niedopasowania.

Mam tak czasem jak grzebię w kompie. Zwykle to oznacza niepodpięcie albo
złe podpięcie jakichś kabli zasilania. Ostatnio nylonowa nić z osłony
kabla zasilacza wkręciła się w wiatrak, i efekt był również podobny
(tyle że w którym momencie przestało się kręcić, no i za pierwszym razem
był dźwięk).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.