Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zakręci, zatrzyma, kręci dalej...
From: geos <geos@SPAMPRECZ.autograf.pl>
Date: Tue, 16 Jan 2018 21:36:43 +0100
On 16.01.2018 20:42, nadir wrote:
W dniu 2018-01-16 o 15:50, geos pisze:

Asrock X99E-ITX/ac + Xeon E5-2603 v3. według strony producenta powinno
działać. może zacznę od wymiany pamięci bo mam DDR4 LRDIMM i włożę
"zwykłą" DDR4...

No faktycznie, niby ten konkretny procesor wspiera każda wersja BIOS-u
płyty.
A co z karta graficzną? Bo o niej nic nie napisałeś.

karta graficzna bardzo słaba, 2xDVI, Geforce 6100LE. próbowałem też z innym niezbyt prądożerną G210.

jutro powinienem mieć nową pamięć, ona mi jakoś najbardziej nie pasuje w rozumieniu, że niekoniecznie musi być obsługiwana przez wgrany BIOS.

pozdrawiam,
geos