Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały monitor o mozliwe duzej rozdzielczości - uzywany

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały monitor o mozliwe duzej rozdzielczości - uzywany
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 16 Jan 2018 21:33:56 +0100
On 1/16/2018 12:57 AM, Adam wrote:
Zadałem specyfikacje, jak poniżej. Połamało tekst, ale łatwo możesz wyprostować.

Już tak szukałem po allegro. Niestety nie da się znaleźc takiego co spełnia kryteria po dodaniu głosników ;)

A potem okazało się ze wielu miszczuf z allegro nie wpisuje poprawnie metadanych i wyszukiwarka nie ma sensu. Rodzielnośc się nie zgadza (zazwyczaj większa niz faktycznie), calowośc się nie zgadza, monitory TFT magicznie zmieniają sie w IPS itp.

Na marginesie: w zeszłym roku pojechałem po monitor Della FullHD. Przyjechałem a tutaj przygłup z olx'a ma monitor 1600 tylko w systemie ustawiona rozdzielczość fullhd. Straciłem mase czasu a model "prawie ten sam" tylko się róznił końcówką.

Dlatego podpytuje o jakiś konkretny model godny polecenia. Jak nie to zakasuje rekawy i przebijam się przez ten miliard ofert.