Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] lenovo 320 czy to dobry wybór?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] lenovo 320 czy to dobry wybór?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 4 Jan 2018 02:27:46 +0000 (UTC)
On 2018-01-03, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:
> w pierwszym momencie pomyślałem że dopłacę parę stówek żeby mieć św
> spokój. ale te pare stówek to tak bliżej tysiąca złotych się robi.
> szukać innego laptopa (jakiego, musi być od firmy na fakture, moze nie
> być nowy, może być poleasingowy)? Czy może dać sobie spokój z ubuntu i
> zainstalować suse?

Michał napisał w kolejnym poscie, że ten problem z biosem to ma więcej
firm więć jesli Ci nie przeszkadzają takie praktyki marketingowe, to to
Lenowo sprzetowo-cenowo wyglada dobrze. Tylko poguglaj ostro czy
wszystko na nim chodzi.

A jak nie, to ustal priorytety, np. rozdzielczość, grafika, wielkość
matrycy, rodzaj i generacja cpu, czy sie wizualnie podoba i wybierz coś,
to będzie mozna pokrytykować :)

A czy Suse czy Ubuntu to MZ jeden pies.

--
Marcin