Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] lenovo 320 czy to dobry wybór?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] lenovo 320 czy to dobry wybór?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Jan 2018 20:16:25 GMT
Witaj ToMasz, 01 sty 2018 w news:p2duv5$sau$1@dont-email.me napisałeś/aś:

> pomogłes, dzięki. poszukam informacji o problemach z linuksem. prędzej
> czy później linuks tam zagości.

Jeśli tak to może poszukaj konfiguracji bez systemu, ale za to z ssd?
Nie wkleiłem linku do tej recki germańskiej:
https://tinyurl.com/ybcdzvd5
jak się tłumaczy na ang to jest w miarę ok, no chyba że sprechasz dobrze
A co do linuksów, to widziałem to:
https://www.dobreprogramy.pl/Problem-z-Ubuntu-na-laptopach-Lenovo-mozna-
ominac,News,85057.html