Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: z <z@z.pl>
Date: Tue, 2 Jan 2018 12:43:19 +0100
Słuchaj, to zaczyna być nudne. Naprawdę nie wiesz że dolna częstotliwość
graniczna głośnika jest liniowo zależna od jego średnicy? Chcesz mieć
basy, używaj dużego głośnika. Nie bardzo wiem jak chcesz zmieścić duży
głośnik do małej kolumny :)

Bas basowi nie równy :-)
Miałem sobie kiedyś zamknięte Space86. Żaden hiend jak wiadomo ;-)
Kupiłem za młodu dla basu bo duży głośnik...

Teraz słucham na małych otwartych kolumienkach od mini wieży sony (coś w stylu linku który podawałem). Jest i fajniejszy bas i wreszcie szczegółowe wysokie. Wolę te mniejsze kolumny :-)
Albo a niech tam... napiszę że to wyższa jakość dźwięku ;-)