Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: Chris <xxx@xxx.com>
Date: Thu, 28 Dec 2017 10:16:14 +0100
Dnia Wed, 27 Dec 2017 15:24:04 +0100, Chris napisał(a):

Cena wyjdzie podobnie a nie kupuje się starych trupów, dobre starocia
swoje kosztują.

Zobacz np. coś takiego, cena ok 450zł.

https://www.purepc.pl/audio_foto_video/test_glosnikow_edifier_r1600tiii_spotkanie_z_legenda

Ze 3 lata temu kupiłem amplituner Telefunken HR660, 2x30W za jakieś 100
zł. Wymagał naprawy jednego potencjometru. A do tego 2 trójdrożne
kolumny Watson o wymiarach 270x260x510 po jakieś 80 zł/szt, dużo lepsze
od zaprezentowanych w twoim linku. Jak dla mnie, muzyka jest OK :)

Rozumiem że masz predyspozycje audofilskie i testowałeś oba zestawy dzięki czemu możesz porównać jak grają?

Oczywiście, nie znajdziesz dobrej propozycji od ręki, trzeba nieco trudu
sobie zadać. Kupując amplituner masz dodatkowy bonus - masz od razu
radio :)

Radio analog to przeżytek więc żaden z tego plus :)

Ten sprzęt jest w jadalni, w moim pokoju mam jeszcze starszą Yamahę
R-300, wygrzebaną na strychu u sąsiada. Trzeba było odświeżyć ścieżki
potencjometrów, naprawić podświetlenie skali i dorobić dwie gałki. Do
tego są dwie kolumny trójdrożne nieznanej marki o podobnych j/w
rozmiarach, też za darmo otrzymane, wymagały wymiany twiterów i basów
(jakieś kilkadziesiąt zł na głośnik) no ale darowanemu koniowi w zęby
nie patrzysz :)
Jedyny brak takiego rozwiązania to brak wejścia S/PDIF lub optycznego.

To wada ale widzę że lubisz szumy i trzaski ze staroci więc dla Ciebie to plus. Nie mówiąc już o wymiarach sprzętu gdzie trzeba mieć miejsce na ampa + duże kolumny.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein