Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Tue, 2 Jan 2018 11:21:08 +0000 (UTC)
Date: Tue, 02 Jan 2018 04:34:37, Group: pl.comp.os.linux
Msg-ID: <p2eukd$1unq$3@gioia.aioe.org>
From: Marcin Debowski:
> Te wspomniany: DAC-X6
> http://allegro.pl/fx-audio-dac-x6-24bit-192khz-wzmacniacz-sluchawko-i7108875485.html#thumb/2

A po co marnować kasę na coś, czego i tak nie usłyszysz? Polecam lekturę
"24/192 Music Downloads ...and why they make no sense"
https://people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html

> Ktoś wie, czy Linuks to osłuży? Nie mogę znaleźć, żadnych danych dla tego
> konkretnego modelu, jedyne co, że usb jest na vt1630a co zdaje się
> zawiera obsługę Universal Audio Class v.1.0 i jest przez Linuksy obsługiwane.

W opisie aukcji [1] twierdzą, że obsłuży.

[1]
http://allegro.pl/fx-audio-dac-x6-24bit-192khz-usb-otg-stereo-hifi-i7099919207.html

Pozdrawiam noworocznie,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPMFusion   http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and