Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: Chris <xxx@xxx.com>
Date: Wed, 27 Dec 2017 15:24:04 +0100
Dnia Wed, 27 Dec 2017 14:37:39 +0100, T napisał(a):

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości

Czy ktos mógłby mi coś doradzić?

Jeśli muzyki stacjonarnie w domu to zestaw audio z dużymi głośnikami.

Jaki, konkretnie?
Jestem zwolennikiem używanych rzeczy :) Przejrzyj oferty na Allegro i
kup stary amplituner dobrej marki z lat 1980-2000 (orientacyjnie
100-200zł)oraz dwie maksymalnie duże i ciężkie kolumny głośnikowe
(orientacyjnie po 100 zł/szt) aby tylko były dopasowane mocą i
opornością do wzmacniacza. Nie sądzę że cokolwiek z rzeczy sklepowych
przebije tą propozycję pod względem stosunku jakości do ceny.

Cena wyjdzie podobnie a nie kupuje się starych trupów, dobre starocia swoje kosztują.

Zobacz np. coś takiego, cena ok 450zł.

https://www.purepc.pl/audio_foto_video/test_glosnikow_edifier_r1600tiii_spotkanie_z_legenda

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein