Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 28 Dec 2017 00:05:39 GMT
T pisze tak:

> Chciałbym móc słuchać muzyki ze starych płyt CD
> Mam ich sporo, są w bardzo dobrym stanie.

No nie wątpię, że w bardzo dobrym stanie ;)

IMHO dźwięk ze starych odtwaraczy CD jest natarczywy i męczący na
dłuższą metę. Ma bardzo dużą dynamikę. Coś jak filmy w 60fps.
Ludzie ich nie lubią oglądać. Zaleta kompletna cisza jak jest cisza.

> Wpierw chciałem kupić odtwarzacz CD, ale nie wiem
> jaki byłby dobry.

Trzeba poszukać opinii pod kątem brzmienie i zawierzyć.

> Inne rozwiązanie to kupienie głośników do laptopa.
> W tej chwili gdy trzeba czegoś posłuchać używam
> słuchawek, ale muzyki chciałbym słuchać "głośno".

Słabe głośniki załatwią sprawę. Dobre głośniki przerób płyty na mp3 lub
FLAC. Wystarczy beat reszte odegra mózg w głowie. Jeśli słyszysz w
radiu u pana Zenka na taxie z 50m "martenowski stawiał piec to
wystarczy.

Laptop będzie szumieć więc głośność laptopa na 70% a głośniki na 20%

> Czy ktos mógłby mi coś doradzić?
>
> W laptopie mam SoundMAX Inegrated Digital HD Audio
> i używam Widows XP pro SP3.

Jeśli upierasz się przy "głośno" to kolumny drewniane i wzmacniacz
jakiś Pioneer np bo od tego musisz zacząć.

Jak zarzucisz Money for nothing to ciary przechodzą :)

--
Piotrek

Let me see your war face.