Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do laptopa - jakie?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sun, 31 Dec 2017 19:21:45 +0100
W dniu 2017-12-31 o 14:30, z pisze:

Sądzisz, że, to jest związane z tym, że masz wyrobiony słuch lub słuch
lepszy niż przeciętni ludzie czy ta róznica jest taka duża, że i
przeciętni ludzie by zauważyli?

I pytanie pomocnicze:
Czy uważasz że słyszysz różnicę w "jakości dźwięku" czy po prostu inność tego dźwięku bo wiadomo że nawet wzmacniacze grają np. bardziej miękko lub mniej i to nie lampowe :-) a co dopiero jak zaczniemy mówić o kolumnach ;-)

W jakości.

PS. Właśnie słucham sobie naprzemiennie tego samego materiału raz z decka kasetowego a raz z magnetowidu VHS Hifi.

Dla mnie deck gra lepiej/przyjemniej w odbiorze a ten VHS to taki jakiś "szorstki" "kostrobaty" "cyfrowy" :-)

Wrażenie mam odwrotne do teorii. Czy mam kiepski słuch?

Jak pisałem nie mam magnetowidu i nigdy go nie używałem jako
źródła dźwięku. Ale zacznij od parametrów przenoszonego dźwięku,
są podobne czy dla magnetowidu brak danych?

I przypominam że piszę dźwięku ANALOGOWYM bez próbkowań i takich tam nowoczesnych potworków :-)

Jeśli z taśmy to na pewno analogowym.

Pozdrawiam