Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sat, 25 Nov 2017 16:01:59 +0100
Tworzę nowy wątek, tym razem informacyjny, w kontekście do poprzedniego o tym samym tytule. Tylko przypomnę, że miałem ogromny problem z odtwarzaniem nagranych płyt DVD w odtwarzaczach w aucie mimo iż co rok otrzymuje również nagrywaną (w sensie - nie tłoczoną) płytę DVD z aktualizacjami i zawsze wszystko jest ok. Wiedząc, że oba odtwarzacza wymagają DVD-R (nie +R) kupiłem płyty 3 czy 4 producentów. Efekt był taki, że tylko TDK "jakoś" były czytane ale potrafiły się zacinać lub nawet w całości były odrzucane. Inne szły od razu do śmietnika.

Zrobiłem tak, jak ktoś z Was mi doradził. Zainstalowałem program DVD Info Pro w celu odczytania kodów producenta działających płyt. Okazało się, że to Verbatimy Silver. Kupiłem nie te same ale podobne - bo zależało mi na wersji "printable". Skopiowałem DVD z pełną prędkością, zainstalowałem w aucie - chodzi jak burza. Żadnych zacięć, bootuje się natychmiast. Kompilacje Video także bez żadnych niespodzianek.

--
Pozdrawiam,
Marek