Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 25 Nov 2017 19:41:04 +0100
W dniu 2017-11-25 o 09:53, Trefniś pisze:
W dniu .11.2017 o 23:28 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

W dniu 2017-11-23 o 09:17, Trefniś pisze:
W dniu .11.2017 o 03:11 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

W dniu 2017-11-22 o 13:23, Trefniś pisze:
W dniu .11.2017 o 23:17 Animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

Naprawiłeś już coś dzięki temu programikowi?

Zgadnij!

Sam napisz. Ja nie mam tego programu.

To dlatego tak wiele piszesz o jego przydatności :)
BRW za ciosem - napisz coś o rozsądku.

Pisałam już, że zainstalowałam- i to po polsku. Pasek tego programu zajął mi sporo ekranu z prawej strony i wszystko było ok. Żadnych zagrożeń i niechcianych procesów nie było.
Odinstalowałam.
Pytam dalej. Napisz jakie zagrożenie, czy przymulenie Ci ten programik pokazał. Z góry dziękuję.

:)
Animka próbuje rozruszać zamierającą grupę - chwała jej!
Grupa wcale nie zamiera. Ludzie piszą.

To jest pierwszy program, który stosuję przy każdej analizie zachowania systemu. Bo mam go zawsze przy sobie i w dowolnym systemie, u kogokolwiek, wystarczy mi eksplorator i mysz :)

Na podstawie jego wskazań znacznie łatwiej jest podjąć dalsze kroki - czy naprawcze, czy dalszej analizy innymi narzędziami. Program jest "portable", czyli nie wymaga żadnej instalacji - według ciebie skopiowanie paru plików to instalacja? Ciekawe...
Może wypakowanie do folderu. Nie wien zreszą w jakim formacie miales ten plik.
Program od razu "gada" w języku systemu - to oznacza, że ktoś prawidłowo zainstalował ci Windows.
Ktoś Ci Windows instalował?
Mój Windows jest w języku polskim i w takim gadam.

Okno programu pojawia się po stronie _lewej_ - może narzekasz na okno innego programu?
Okno to nie problem. Ja miałam pasek. Dosyć szeroki i moglam go umiejscowić z prawej, czy z lewej, czy na dole, czy na górze ekranu monitora. To była chyba najnowsza wersja programiku. Być może Ty masz starszą (ale to nie ważne).
Zresztą nawet jeśli - możesz tak wpłynąć na zachowanie programu, że żadne okienko przeszkadzać ci nie będzie. Chyba, że przeszkadza ci dokładnie wszystko - są tacy użytkownicy, którzy oddychają z ulgą dopiero po wyłączeniu komputera - podobnie otoczenie.
Gdybym miała 24 albo 32 calowy monitor to by mnie to nie przeszkadzało, a program musi być na wierzchu, żeby bylo widać co się w danej chwili dzieje.
Nic niepokojącego się nie działo i z ulgą odinstalowałam program.

EOD

Nie EOD, tylko miałeś napisać, a nie napisałeś co czy jaki proces naprawileś dzięki temu programikowi.

--
animka