Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka nagrywarka DVD? - cz. 2
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Nov 2017 15:01:24 GMT
Witaj Marek S, 25 lis 2017 w news:ovc0la$d6d$1@node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:

> Tworze nowy watek, tym razem informacyjny, w kontekscie do
> poprzedniego o tym samym tytule. Tylko przypomne, ze mialem ogromny
> problem z odtwarzaniem nagranych plyt DVD w odtwarzaczach w aucie
> mimo iz co rok

Tak z ciekawości, taki odtwarzać w aucie obsługuje płyty RW? Bo jeśli tak
to jest jakaś opcja. Nie wiem czy próbowałeś, bo nie śledziłem tamtego
wątku, ale akurat nagrywam taką płytę, więc mi się samo nasunęło.
No ZTCP to nagrywanie/czytanie RW to inna moc, czy długość fali w
stosunku do jednorazowych płyt.