Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Mały laptop z duża rozdzielczością, starszy model.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Mały laptop z duża rozdzielczością, starszy model.
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 25 Nov 2017 13:39:17 +0100
Cześc.

Rozglądam się za laptopem o wysokiej rozdzielczości ale małych gabarytach. Ma być tani więc używany, parametery pozostałe są nieistotne (będzie pracował jako terminal), bateria bez znaczenia. Idelani było by >1400 pikseli w poziomie.

Widuje 10" Hp Mini z rodzielczością 1366. W EeePC chyba nie ma nic ciekawego. Mam w domu do innych zastosowań Aspire One w rozmiarze koło 11" ale to jest i7 i w zwiazku z tym drogi, nawet używany.

Czy jest jeszcze coś na co powinienem zwrócić uwagę? W gre wchodzi nawet Atom 240, jak mówie parametry hardwareowe sa bez znaczenia, liczy się tylko rozdzielczośc i mały ekran, maksymalnie 12".

Tak wiem, wiele tabletów się łapie, ale to NTG ;) A całkiem serio raz na jakiś czas będzie działał nie jako terminal więc nie chce Androida.

  • [PECET] Mały laptop z duża rozdzielczością, starszy model., Sebastian Biały <=