Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Tue, 7 Nov 2017 08:29:47 +0100
W podpowiedziach (dymki) do FunBoxa czytam:
"Możesz udostępniać drukarkę podłączoną przez port USB do modemu FunBox
innym komputerom podłączonym do modemu FunBox, dzięki czemu możesz
wydrukować zdjęcie czy dokument z dowolnego komputera w swojej sieci."
Koniec cytatu

No to spróbujmy. Podłączyłem Samsunga ML-1660,
otworzyłem "drukarki-> dodaj drukarkę
Jako lokalizację wskazałem //192.168.1.1/  - nie, inaczej:
192.168.1.1/ - czyli pominąłem " http:// " - nie wiem, może tu tkwi błąd?
Tak czy siak drukarka nie działa, nie udało się wydrukować nawet strony
testowej. Ktoś może przerabiał temat "drukarka na LiveBoksie"?

--
 Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz
   -   rób to dobrze!"