Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie
From: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>
Date: Tue, 7 Nov 2017 10:36:06 +0100
Użytkownik "BaSk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a0160eb$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...

W podpowiedziach (dymki) do FunBoxa czytam:
"Możesz udostępniać drukarkę podłączoną przez port USB do modemu FunBox
innym komputerom podłączonym do modemu FunBox, dzięki czemu możesz
wydrukować zdjęcie czy dokument z dowolnego komputera w swojej sieci."
Koniec cytatu

No to spróbujmy. Podłączyłem Samsunga ML-1660,
otworzyłem "drukarki-> dodaj drukarkę
Jako lokalizację wskazałem //192.168.1.1/  - nie, inaczej:
  192.168.1.1/  - czyli pominąłem " http:// " - nie wiem, może tu tkwi
błąd?
Tak czy siak drukarka nie działa, nie udało się wydrukować nawet strony
testowej. Ktoś może przerabiał temat "drukarka na LiveBoksie"?

Tutaj masz instrukcję obrazkową jak to zrobić:
http://www.orange.pl/kid,4003059580,id,4003106593,title,Livebox-30-konfiguracja-drukarki-,article.html

--
pozdrawiam,