Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukarka na Fun/Live-Boxsie
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 7 Nov 2017 16:21:34 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą gajowy naskrobał(a):

> Jako lokalizację wskazałem //192.168.1.1/  - nie, inaczej:
>    192.168.1.1/  - czyli pominąłem " http:// " - nie wiem, może tu tkwi
> błąd?

192.168.1.1 to adres FunBoxa, a tu powinieneś podać adres drukarki. Jeśli
nie możesz odczytać na drukarce jaki został jej adres przydzielony przez
DHCP to zrób wydruk konfiguracyjny dla tej drukarki, ewentualnie poszukaj
na pierwszej stroniekonfiguracyjnej FunBoxa.
Ja w takim, lub podobnym, ustawiłem drukarce na sztywno adres i teraz
wszystkie konfiguracje na innych urządzenia przechodzą banalnie prosto,
znam adres to nie wdaję się w dyskusje i wyszukiwanie drukarek.
--
...::: WISKOLER :::...
- Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -