Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dvd spiepszające nagrania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dvd spiepszające nagrania
From: denat 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl>
Date: Sat, 4 Nov 2017 22:42:10 +0100
ponieważ Nikt nie potrafi pomóc mi okiełznać problemu z nagrywarkami,
pomyślałem że wrzucę problem na moją stronę http://dupostrzelcommowimynie.eu/

sprawa jest taka:
w jaki sposób nagrać film z nagrywania płytki, ale tak, żeby bardzo dobrze było słychać dźwięki wydobywające się z nagrywarki?

wygląda to tak, że podczas nagrywania - w jakimś miejscu następuje głośne drganie głowicy, jakby nie mogła skrajnie zogniskować i skakała z 10 razy od samej góry do samego dołu...

ponieważ mam to we wszystkich moich kompach - nie może to być przepadek...

wirus? może... ale nie ogarniam tego...

pozdro.

  • [PECET] dvd spiepszające nagrania, denat 'POPIS/EU <=