Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Głośniki 5.1 - co nowszego niż pełnoletnie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Głośniki 5.1 - co nowszego niż pełnoletnie.
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 30 Oct 2017 22:13:45 +0100
Mam staruszka DTT2200 [1], czyli zestaw głośników 5.1 Creative z poczatku XXI wieku. Całkiem fajnie się sprawował jednak dokucza mi kilka problemów:
a) szumi i chyba z wiekiem bardziej
b) subwoofer taki sobie, czasem coś jak gdyby rezonowało (od nowości)
c) nie dekoduje optycznie / coaxial
d) w końcu padło jedno wyjście (ale naprawię ;)

Czy od tamtego czasu pojawiło się coś co było by lepsze i nie mordowało ceną od samego patrzenia? Miałem w ręku jakiś LG ktorego numerka nie pamiętam. Ładne, ale brzmiało znacznie gorzej (!) mimo 17 lat rozwoju techniki. Potrzebuję dekodowanie 5.1 wprost aby nie ciagnąć 3 drutów i podpinac sporadycznie cos innego niż komputer. Potrzebuje też "pilota" kablowego do regulacji głośności.

Tak wiem, mogę wziąć dedykowany wzmacniacz do kina domowego ale one duże są i nie potrzebuje *takiej* mocy.

Innymi słowy poszukuje taniego zestawu glośników 5.1 do komputera możliwie w podobnych rozmiarach jak DTT2200, sensownej cenie rzedu 500zł i brzmiącego inaczej niż tanie głośniczki, najlepiej lepiej.

[1] Kiedyś dodawano go do kart SB Live! lub odwrotnie ;)