Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] brak zmiany czasu - czy to jest informatyczny problem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] brak zmiany czasu - czy to jest informatyczny problem?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 30 Oct 2017 19:29:58 +0100
W dniu 2017-10-30 o 08:00, z pisze:
W dniu 2017-10-30 o 00:33, Animka pisze:
Tam gdzie godzina się przestawia automatycznie można ustawić, żeby się nie nie przestawiała.

Dzięki Animka.
Genialność tkwi w prostocie :-)
Nie wiem czy wszędzie ale jakoś mi świta że zazwyczaj w opcjach zmiany czasu oprócz wyboru strefy było "nie zmieniaj automatycznie"

PS. Ale problem jest tu inny. Czas powinien być jeden ale ten co jest teraz ZIMOWY. To jest naturalny dla naszego położenia
A te peezele chcą zostawić tylko letni. Gamonie :-)

Argument? Dziecko na 8.00 do szkoły ma mieć jasno na dworze.
To chyba oczywiste :-)
Reszta jest bez znaczenia

Nie jest chyba ciemno o 7 rano, ale jakoś ostatnimi latami nie zwracałam na to uwagi.

Natomiast jakiś m-c temu zaczęło szybciej robić się ciemno i jak wyszłam z domu o godz. 17:30 to wszędzie było ciemno jak w d* murzyna. Latarnie się nie paliły, bo były ustawione na automatyczne włączanie się o godz.18-stej.

--
animka