Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 16 Oct 2017 00:22:53 +0200
Dnia Fri, 13 Oct 2017 20:28:50 +0200, JaNus napisał(a):

> Po dojrzałym namyślę widzę to, co mi dotąd umykało, no i (jak
> wspominałem) poszedłem inną, owocniejszą drogą. Port VGA i DP wiszą na
> tej samej karcie, i *chyba* ona i tak nie obsłużyłaby dwu-monitorowości
> (pełnej, a nie "klonowej").

Nie wiemy co masz za karte, ale w laptopach to normalne. Jest
dwumonitorowosc. Ale trojmonitorowosci to juz raczej nie ma, mimo
dwoch gniazd i ekranu laptopa.

> Ale czemu DP się wyłączał po załadowaniu
> startowych sekwencji OS-a, to już nie dojdę, bo przejściówkę oddałem.

IMO - bo ja windows niedbale obslugiwal.
Istone mi sie wydaje, ze jej nawet nie znajdowal, wiec trudno o
rozdzielczosciach mowic.

> Natomiast jest na pokładzie karta druga, z jednym tylko wyjściem: DVI-D,
> i przejściówka na HDMI jest nawet dość tania (acz ja przepłaciłem, bo mi
> się spieszyło). I teraz już mam dwa pełnogębne pulpity.

DVI-D ponoc ma dzwiek ... i co, dziala, czy kabelkim mini-jack ?

> Ta joj, toć nie wiem, jak się w 10-ce uruchamia ten tryb. Czy podobnie
> jak w XP?

A nie, niespodzianka - nie da sie.
tzn sa dwa sposoby - ale wymagaja dzialajacego windows
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

Jest i trzecia metoda - jak sie G10 trzy razy nie uruchomi, to sam
wystartuje awaryjnie, wiec trzeba trzy razy przerwac :-)

J.