Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka Epson L486 - do odratowania?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka Epson L486 - do odratowania?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Fri, 22 Sep 2017 15:20:24 +0200
W dniu .09.2017 o 15:08 JaNus <bez@adresu> pisze:

Gdyby nie było procedury inicjalizacyjnej, to w ogóle nie dałoby
się drukować. Zanim odpiszesz, czytaj całość albo ze
zrozumieniem.

 Podziękuj za zainteresowanie twoją sprawą i na przyszłość pisz tak,
 żeby było wiadomo o co chodzi.
 Czego nie zrozumiałeś?

No raczej Ty! Rzecz w tym, iż odpowiadający poświęca swój (czasem cenny)
czas *w dobrej wierze*, więc gdy nawet skrobnie coś, hm - niezbyt
mądrego? - to pytat'jel nie powinien być jakoś mocniej zgryźliwy.
Odpowiadający może strzelić lekkiego focha, natomiast wątkotwórca ma być
ze znaczną przewagą wdzięczności nad złośliwością.

Nie zależy mi na popularności a na rzeczowych odpowiedziach. Poza tym, gdzie widzisz zgryźliwość w moich wypowiedziach? Może Ty też przeczytaj wątek i porównaj, kto zaczął?

Nevermind. Nie mam zamiaru rozpętywać gównoburzy...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie