Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura nie działa w czasie startu
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Sun, 10 Sep 2017 10:57:56 +0200
PS. Mam pewne podejrzenia, że płyta główna zaczyna zgłaszać upadłość:
coraz częściej po wciśnięciu wyłącznika komputer nie startuje i muszę
nacisnąć reset. Ostatnio też zaczęły się pojawiać dziwne zachowania
podczas pracy (np. zawieszenia albo wygaszenie monitora), których
wcześniej nie było.

Całkiem możliwe. To już stara płyta - moja zaczęła szwankować ze 2 lata temu, ale głównie dotyczyło to portów USB. Niektóre przestały działać, na innych nie chciały działać niektóre urządzenia.