Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 8 Sep 2017 00:23:56 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 7 września 2017 20:09:34 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:

> Tak czy inaczej to wyjątek, nie reguła. Normalnie jest tam pionowe
> gniazdo SATA i tyle (i jeszcze bez 12V).

Masakra. Juz bylem na granicy kupienia tego, myslalem ze przejsciowka kątowa i
szeroki kabel wystarczy.

Kupilem della d530 dla swoich potrzeb. Przegranie linuxa za pomocą dd na zywym
serwerku i potem wrzucenie na inny dysk zaskutkowalo tylko niespojnoscia
mysqlowej bazy. reszta dziala ok :)

Myslalem ze gorzej bedzie jak takie dd (lecialo dobre pol godziny-godzine)
puszcze i system będzie mocno uszkodzony. A to taka niespodzianka :)
Ale to tak nawiasem...