Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] dylemat wyborze platformy pc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] dylemat wyborze platformy pc
From: Heraklit <tales@hot.pl>
Date: Fri, 8 Sep 2017 09:14:01 +0200
Przymierzam się do wymiany kompa i nie mogę się zdecydować, którą stronę
wybrać. Z jednej strony wybrałem Core i7 7700K + płyta na chipie z270 i
to kosztuje około 2000zł. Z druga strona to AMD Ryzen 7 1700 + płyta
x370. I to też około 2000zł. Komp przeznaczony do gier i "obróbki"
filmów z efektami. W pierwszym odruchu byłem zdecydowany na Intela, ale
poczytałem o AMD i zwątpiłem w ten wybór. Jednak patrząc na testy w
grach to jednak Intel - I ku temu się skłaniam. Ale może jest coś co
skłoniłoby mnie do wyboru AMD...?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 08-09-2017 09:01:08