Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dylemat wyborze platformy pc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dylemat wyborze platformy pc
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 8 Sep 2017 21:00:51 +0200
On Fri, 8 Sep 2017 17:24:12 +0200, peter wrote:

> Pięknie ale już 12.04.17 pisałeś, że go kupisz i udostępnisz do testów
>   Więc kupuj i daj znać, albo Heraklit niech kupi.

Nie ma ciśnienia, mam i7 i jeszcze mnie na tyle mało irytuje, że daję radę,
a jednocześnie Ryzen krzepnie, czipsety i drajwery się poprawiają, biosy
nabierają rumieńców... więc im później kupię tym lepiej, zwłaszcza, że to
zakup na kolejne kilka lat. Ale na pewno nie będzie to już Intel, chętnie
wesprę konkurencję.

> Byłoby miło gdyby Ty lub Heraklit po kupieniu udostępnili kupiony komputer
> testowych obliczeń numerycznych!

Na pewno ktoś tu już ma Ryzena, więc wrzuć temat i pewnie ktoś potestuje.
Jak kupię to się ujawnię, choć myślę, że to może być koło stycznia
najprędzej. Jeszcze kilka ważniejszych wydatków jest po drodze.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka