Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] problem z SSD - stracił ochotę na zapis

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] problem z SSD - stracił ochotę na zapis
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Sun, 3 Sep 2017 22:18:06 +0200

witam

mam roblem z dyskiem ssd f-my corsair 60GB
działał dobre 7 lat i przy kolejnym właczeniu kompa po prostu stracił
ochote na jakikolwiek zapis

próby formatowania czy zdejmowania i zakładania partycji kończą się pełnym
sukcesem a po odłaczeniu i podłaczeniu dysku poprzednia zawartośc jest
nienaruszona

podczas próby zainstalowania windowsa w okienku gdzie można sformatować
dysk przed instalacją wyskakuje komunikat że dysk jest zabezpieczony przed
zapisem

wszystko co jest na dysku jest dostępne ale ze względu na brak możliwości
zapisu windows się nie uruchamia  (w sumie mam backup idealny :))

czy próbowac jakimiś super-duper programami czy program do formatowania
niskopoziomowego coś tu zdizała czy po prostu szukać nowego dysku??

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl