Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak to było z pękającymi w CPU AMD?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak to było z pękającymi w CPU AMD?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 20 Jul 2017 06:52:36 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 20 lipca 2017 09:21:59 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:
> Zabrałem się ostatnio za uruchamianie paru starych komputerów, które
> leżały u mnie na dnie szafy. Głównie z ciekawości, żeby zobaczyć czy
> działają i czy na dyskach nie mają czegoś o wartości sentymentalnej.
> Po uruchomieniu starego P2 zabrałem się za jego następcę z Athlonem 800
> MHz. Wyczyściłem radiator procesora z grubej warstwy kurzu i wymieniłem
> wyjący wentylator. Przy tej okazji stwierdziłem, że położę nową pastę na
> CPU. Po wyczyszczeniu rdzenia zauważyłem jednak, że na jednym z brzegów
> na górnej krawędzi znajdują się dwie małe kropki. Po obejrzeniu tego pod
> [...]

Zazwyczaj jak dziala to dziala.
Nie kojarze problemów z ukruszonymi cpu.
Zazwyczaj ceny ich byly mniejsze bo to znaczylo ze ktos mogl je poganiac
przetaktowane albo cos więcej dłubać.
Ale ogólnie nie kojarze aby jakieś cyrki z nimi były.
Złóż uruchom i poganiaj...
Bardziej bym sie o kondensatory na plycie martwil.
To juz ile? 15 lat?