Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wylaczyc drugi dysk w laptopie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wylaczyc drugi dysk w laptopie?
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 7 May 2017 10:00:50 +0000 (UTC)
Użytkownik 2late deadlog_FILTR_@wp.pl ...

> Mam starego laptopa, w ktorym jako systemowy jest dysk SSD 48GB i
> drugi HDD (oryginalnie byl jako systemowy) 120GB. Jak najsprytniej
> zrobic zeby dalo sie ten HDD wylaczyc ale nie w biosie lub fizycznie
> bo chicalbym moc go wlaczyc od czasu do czasu zdalnie (teamviewer).
> Docelowo bedzie na tym komputerze linuks. Glownie chodzi o
> wyeliminowanie halasu.

Szukałem rozwiazania jakis czas temu i NIEDASIE.
Dysk nieuzywany wyłączy się sam po jakims czasie (mozesz to ustawić) ale co
z tego skoro raz na jakis czas sie włącza.
Koledzy podali namiary na program do monitorowania tego, co korzysta z
dysku (a za tym jaka aplikacja go włącza).
Monitor jednak nic nie pokazuje a dysk się włacza.
Reasumujac - nadal szukam rozwiazania i jakbyś coś znalazł to bede
zobowiązany.
Obecnie pracuje na win7. Moze win10 ma pod tym względem jakoś lepiej to
rozwiazane?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także