Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wylaczyc drugi dysk w laptopie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wylaczyc drugi dysk w laptopie?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 07 May 2017 16:44:47 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 2 May 2017 18:04:09 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <oeahmp.844.1@outspace.org>
 od 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>  :

>Wahalem sie ktora grupa bedzie odpowiedniejsza, poki co, OS na laptopie to
>Windows XP. ;)
>A jest jakas szybka odpowiedz na moje pytanie w przypadku Windowsa XP?
>Bo wybor i testy dystrybucji Linuksa moze mi troche zajac.

Mountvol:
https://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/mountvol.mspx?mfr=true
ewentualnie usuwanie z managera urządzeń.
Reszta(stop spindle) w Hdparm for Windows.