Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 27 Apr 2017 23:35:35 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 20:10:20 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:

> Ja nie dam ;)

No widzisz, problem rozwiązany :)

> Nie obraź się, gadget przedni, ale za 200zł mogę mieć jednak opcje z
> N900 lub drugiego eeepc.

> Nie ma śladu na ebay, najwidoczniej to już cieżkie retro.

Strasznie ciężkie nie bo aż taka mogiła to nie jest ale to cos co sie spisze
jako dzisiejszy komputerek do "poużywania ogólnego".

Jako terminal - swietne. Jako sterownik - tez sie nada (o ile zmontujesz
interface i sterowniki).
Ale jak poswiecisz 1-2 dni (lub więcej) na zmontowanie swojego "środowiska" a
sprzęt padnie to doopa - jestes w punkcie wyjscia bo zastępcy nie kupisz.

I dlatego tak sprytnie pomoderowalem nasza dyskusje aby ci pokazac ze  niestety
ale dzis na rynku nie ma sensownych gotowców jakie by ci sie przydały.