Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 27 Apr 2017 00:39:01 -0700 (PDT)
W dniu środa, 26 kwietnia 2017 22:00:00 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały
napisał:

> A z chęcią wezme, przedstaw ofertę ;)

OQO 01+ leciwe.
Zasilacz naprawiany, kabelek ten niby dokujący - nie dziala ethernet.
Akumulator w stanie nieznanym - lezy długo nie ładowany. Ale da sie serwisować.

Jak chcesz to ci moge podwieźć i se obczaisz. Slask, lodz, torun i okolice -
dowioze, ja se herbate chlapne a ty se obadasz czy ci sie nada.

Ja bym chcial ze 200pln za to ale nie wiem czy ktos da :)

Moge ci foty podeslac.

Jak chcesz to moge tez ci zaurusa przywiezc czy netwalkera, obadasz se.
Zaurus caly sprawny, netwalker ma padniety aku i wtyczke zasilacza pogryziona
przez kota :) Ale dziala ok.

U mnie to wszystko lezy i sie kurzy. Ale to leciwe sprzety i mimo starań nie
wymyslilem do czego ich uzyc.

A sprzety niszowe więc nawet nie wiem ile warte monetarnie. Moge nawet je
wymienic za cos ciekawego byle by sie nie kurzyły bo to fajne graty :)