Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 29 Mar 2017 23:05:48 +0200
NAPRAWIŁEM!
Dzięki za wskazówki.
oto moja historia.
Próbowałem świecić latarką do czujnika. nic. poskładałęm wszystko równiutko - nic. ale ta świetlówka waliła po oczach. nie żeby bolało, ale źrenice mi się zwężały i nic poza świetlówką nie widziałem. więc nakryłem ją kartką i po którejś tam próbie uruchomienia wózek zaczął sie poruszać. razem z kartką, wiec znowu był error. ale kombinowałem, kombinowałem i wykombinowałem. na obudowie, na szybie, która oczywiście była zdjęta i stała w kącie, jest w "pozycji spoczynkowej lampy" biały pasek, potem czarny. skaner inicjiuje się pod tym białym paskiem. gdy startuje, jedzie od białego do czarnego, krok w tył i dopiero skanuje. tak więc właściwie po komunikacie warming up, należało założyc obudowę i cieszyć się odrestaurowanym zabytkiem

mimo że nikt nie podał rozwiązania, wskazówki okazały się wystarczająco dobre
Dzięki jezcze raz

ToMasz