Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Tue, 28 Mar 2017 23:49:23 +0200
witam
wnerwiony drogimi mało-pojemnymi tuszami, kupiłem sobie stareńką drukarkę HP (urządzenie wielofunkcyjne) tusz - 52ml cena oryginału 15-30zł. działa miodzio. dokładniej mówiąc zabiera kartki czyste, oddaje zadrukowane tabelką albo fakturą. więc jakośc jest mało istotna. W urządzeniu nie działa skaner. ale tak dziwnie. podczas startu, świetlówka się załącza i świeci stabilnie, wózek jedzie parę mm w jedną i drugą stronę. otwarłem, wyczyściłem tarczkę z paseczkami, informującą układ o przesuwaniu wózka. wózek pozostawiony w połowie trasy, bez pudła znajduje start. świetlówka stabilnie działa. ale każda próba skanowania kończy się niepowodzeniem :initialization scanner fail *czy jakoś tak Tego nie kumam. no chyba ze konstruktor dał jeden komunikat o błędzie obejmujący jakąkolwiek usterkę skanera.... Co by można jeszcze samemu sprawdzić, naprawić? Na olx niema więcej takich urządzeń :)

ToMasz

PS. urządzenie to hp g85,