Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 29 Mar 2017 20:44:31 +0200
W dniu 29.03.2017 o 19:29, Mirek pisze:
W dniu 29.03.2017 o 19:04, spider pisze:

Mieliśmy jakieś inne wielofunkcyjne HP w firmie i u nas przyczyną była
wypalona świetlówka, nie dawała wystarczająco mocnego światła podczas
startu i badania "white level". Może spróbuj na początek wyczyścić
optykę.

Miałem podobnie w jakimś skanerze. Jak się go trochę pomęczyło i
świetlówka się odpowiednio nagrzała to przechodził test i można było
skanować.

wszystko rozkręciłem, wyczysciłem lusterka szybki soczewki, kabelki tasiemki "przedzwonione" wszystko przewodzi prąd prawidłowo. ale po poskładaniu jest inaczej. znaczy pojawia się na wyświetlaczu komunikat "warming up". trwa sobie kilkadziesiąt sekund, a potem scanner failure. turn off and turn on again. Wspominaliście że to może być wina marnej świetlówki. więc wymontowałem płytkę z czujnikiem światła i skierowałem na nią snop światła z bardzo mocnej latarki - to samo. warming up.... scanner failure.
sprzęt coraz bliżej śmietnika. znaczy punktu zbioru elektrośmieci.
ToMasz