Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] ASUS P9X79 [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] ASUS P9X79 [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Mon, 27 Mar 2017 23:16:28 -0400
Stareńka płyta, ale dobrze chodziła i reszta gratów na niej tez się dobrze sprawowała. Padła chyba śmiertelnie dziś. Zanim zadam moje główne pytanie może spytam o co innego.

Komp stał nietykany, ale włączony przez tydzień. Dzisiaj przyszedłem i oba monitory były czarne, "saving energy mode". Po restarcie pokazał się błąd, że należy płycie wrzucić P9X79.ROM co tez zrobiłem, za pomocą asusowego biosflashback. Z zachowania płyty i usb driveu wyglądało, że nadpisał firmware, ale przy kolejnej probie bootu znowu czarne ekrany. Rozmowa z pomocą techniczną asusa została skonkludowana tym, że płyta jest trafiona. a może nie? może ktoś ma doświadczenie, albo jakąś wskazówkę, jak można zreanimować tak zbrickowaną płytę?

Moje główne pytanie.
jeśli nie da się tej płyty zmartwychwstać, to jaka płytę z gniazdem warto 2011 kupić? Nie chcę wymieniać procesora ani pamięci. Asus oferował wtedy w tej linii płyty PRO, LE, WS, DELUXE. Czy system W10x64 wstanie na innej płycie?

Z góry dzięki za odpowiedź. <rs>