Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukowanie z androida

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukowanie z androida
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sun, 12 Mar 2017 12:41:44 +0100
Po głębokim namyśle ToMasz napisał w Sunday 12 of March 2017 12:13:

> mam potrzebę, albo drukowania bezpośrednio z telefonu. czyli robię
> fotkę etykiety z kartonu, program automatycznie kadruje, przycina
> zapisuje (jpg, pdf), a ja "jakoś" wysyłam ją na drukarkę. starą
> drukarkę podłączoną do kompa kablem usb.

        Skoro drukarka jest podłączona do komputera kablem USB, to bez
względu na to, jaką metodę transportu wybierzesz, rozwiązanie problemu
leży po stronie Windows (bo pewnie masz tam Windows), a nie Androida.

> odbieranie emaila na kompie i drukowanie z kompa odpada. teraz tak
> jest, kilka razy dziennie, emaile trzeba kasować,  a proces trzeba
> uprościć

        To program pocztowy na kompie nie ma możliwości automatycznego
przetwarzania przychodzących maili?

> drukarka niema swojego adresu email (ma fax!)

        Jeśli ma faks i jest on podłączony, możesz spróbować wysłać
swój załącznik faksem (z Androida albo przez jakiś serwis
internetowy). Ale to jest IMHO trochę łapanie się prawą ręką za lewe
ucho. Ja bym zaczął od przyjrzenia się programowi pocztowemu.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.