Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Sun, 12 Mar 2017 11:24:25 +0000 (UTC)
Użytkownik Skylla skylla1@niespamuj.op.pl ...

> To teraz napisz małą recenzję, może się komuś przyda.

:)
No wiec tak:
- jeżeli chodzi o jakośc wykonania, czystośc dzwięku etc - nie mam
zastrzeżen. No moze niebieska dida niepotrzebnie wali po oczach jak halogen
czy przy wyłączaniu jest taki nieprzyjemny dzwiek (takie stukniecie) ale to
detale.

Natomiast problemem jest poziom głośności.
Podłączyłem do kompa, w kompie głosnosc na maks (karta muzyczna na płycie),
w głośnikach głosnosc na maks i grają po prostu srednio.
Podlączyłem miernik - pobieraja 10-12W.

Włączyłem jakies radiona tuba fm - jest lepiej i głośniej - ale nadal pobór
mocy maks 23W.

W zwiazku z czym nasuwa się pytanie - czy poziom głosności i pobieranej
mocy zalezy od poziomu głośności przekazywanego via przewód jack?

Ogólnie raczej będę je oddawał, chociaz w chwili wolnego czasu chce je
jeszcze testowo podłączyć do aplitunera denon. Musze zobaczyc czy tam jest
jakies sensowne wyjście.

Ta sprawa z poziomem głośności który wychodzi na jacka frapuje mnie.
Jak to jest?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także